Ο Μας Μας και η παρέα του μπλέκουν σε διασκεδαστικές περιπέτειες! Οι μικροί Φύλακες του Δάσους, οι Μανητάρηδες, ανακαλύπτουν τα ταλέντα, αλλά και τα όριά τους. Ακολουθήστε τον Μας Μας, τη Λίλιτ και τον Τσεπ στο συναρπαστικό ταξίδι τους!