Πίσω στο δάσος
Έρχεται η ώρα που ο Ρούστερ πρέπει να επιστρέψει στο δάσος και όλοι ανησυχούν για τον Μας Μας, καθώς είναι ο αγαπημένος του. Αυτός όμως επιμένει πως είναι καλά, ακόμα κι όταν όλοι ξέρουν πως δεν είναι.