Μια αξιολάτρευτη δύναμη
Οι Μανιτάρηδες ανακαλύπτουν πως η Μάσπαι δεν μπορεί να αντισταθεί σ’ ένα γλυκό βλέμμα. Και τώρα όλοι της κάνουν ματάκια για να τους κάνεί όλα τα χατήρια!