Η τέλεια τηγανίτα!
Ο Σούσι Μούσι δοκιμάζει νέες συνταγές για τηγανίτες. Όταν ο Τσεπ θα δοκιμάσει μία, θα δει πως έγινε κάτι απίστευτο: Ο Σούσι Μούσι έφτιαξε την τέλεια τηγανίτα!