Τρέξε Μάσπαϊ, τρέξε!
Ο Μας Μας, ο Τσεπ και η Λίλιτ παρατηρούν ότι, τον τελευταίο καιρό, η Μάσπαϊ είναι σε φόρμα. Θέλουν και οι ίδιοι να νιώσουν τόσο καλά, οπότε προσπαθούν να μάθουν το μυστικό της!