Πήγαινε το αυγό σπίτι
Όταν ένα ιπτάμενο αυγό εμφανίζεται στο χωριό, ο Μας Μας και η παρέα αναλαμβάνουν να το επιστρέψουν στη μαμά του, στο Βουνό Μας.