Μας Μας, ο μελλοντολόγος
Ο Μας Μας αναρωτιέται γιατί κουδουνίζει το πόδι του και λίγο αργότερα γίνεται σεισμός! Σίγουρος πως μπορεί να δει τι θα γίνει στο μέλλον, ο Μας Μας ξεκινά να κάνει προβλέψεις για τους κατοίκους του Μάστον...