Λάμψε Λίλιτ, Λάμψε!
Ο Φάρος Μανιτάρι που οδηγεί τους Μανητάρηδες στο Μάστον έσβησε. Η Λίλιτ παίρνει τη θέση του, αλλά γρήγορα βαριέται και σκέφτεται πως δεν της αρέσει πια να φωτίζει! Όταν όμως σβήσει το φως, η Λίλιτ μετανιώνει και θέλει πίσω το ταλέντο της!