The Guilty Fleeth
Καθώς οι επιβολές του νόμου έχουν επιπτώσεις στην Εταιρεία Αυτοκινήτων του 20ου αιώνα, η Λιζ αντιμετωπίζει μεγάλο έλεγχο από τα ΜΜΕ, τρανσφοβία και μια κατά μακράν απρόβλεπτη δίκη.