Soldier of Fortune
Η μετέωρη άνοδος της Λιζ Κάρμαϊκλ σταματά το 1974, όταν η προώθηση του πρωτοποριακού αυτοκινήτου της, εκθέτει το εγκληματικό της παρελθόν.