Caveat Emptor: Buyer Beware
Η τρανσέξουαλ επιχειρηματίας Λιζ Κάρμαϊκλ, αναδείχθηκε κοντά στο 1970 προωθώντας το αποδοτικό, τρίκυκλο αμάξι της, το Dale. Η τεχνολογία του όπως και το παρελθόν της Λιζ, περιτριγυριζόταν από υποψίες.