Unveiled: Surviving La Luz Del Mundo
Η τρομακτική ιστορία σεξουαλικής κακοποίησης στη χριστιανική εκκλησία, Λα Λουθ ντε Μούντο, αποκαλύπτεται σε αυτό το ντοκιμαντέρ.