This Is All We Are
Φινάλε της σεζόν. Ο Θάκερι αποφεύγει τις συμβουλές του Ζίνμπεργκ και επιλέγει μια εναλλακτική πορεία. Η Κορνήλια και ο Χένρι ζυγίζουν το μέλλον τους μετά από μια ανησυχητική οικογενειακή αποκάλυψη.