Who Saw the Peacock Dance in the Jungle?
Αφότου δολοφονείται ο πατέρας της, η Κομούγκι και ένας δικηγόρος αναζητούν την αλήθεια και αποκαλύπτουν δεσμούς με έναν άντρα που εκτελέστηκε.