22 Years of Lies
Ο δικηγόρος Ματσουκάζε μαθαίνει κάτι από τον Καμί που αλλάζει την έρευνα για τον φόνο του Χαούο. Ο Σομέντα αποκαλύπτει το παρελθόν του στην Κομούγκι.