Love is for the Dogs
Ο κτηνίατρος Κάι και η δικηγόρος Άικο συνδέονται μέσα από τους σκύλους τους, αλλά το ενδιαφέρον ενός πλούσιου κληρονόμου δημιουργεί ερωτικό τρίγωνο.