Please Die My Beloved
Τρεις δυστυχισμένες σύζυγοι φαντάζονται την ελευθερία. Όταν εξαφανίζεται ο σύζυγος της Μαγιού, εκείνη το θεωρεί ευκαιρία για νέα ζωή.