Symphony of Betrayal
Η αφοσίωση καταρρέει, μυστικά λέγονται και μία σύζυγος αρχίζει να αναρωτιέται αν άξιζε στον άντρα της να πεθάνει ή αν είναι εκείνη εγκληματίας.