Father's Secret
Παραμονή Χριστουγέννων, η Κομούγκι τρώει με τον πατέρα της, Χαρούο. Επιστρέφει στο σπίτι και βρίσκει το σπίτι να καίγεται και τον πατέρα της νεκρό.