There Are Rules
Ο Μπέρτι επιστρατεύει τον Άλγκερνον για να πάρει την κατάσταση στα χέρια του στο όρος Σινά. Ο Θάκερι ερευνά την αποτελεσματικότητα της ύπνωσης και ενδιαφέρεται για ένα ζευγάρι σιαμαίων.