Οι φόνοι στο Βιλίσκα
Έιμι και Άνταμ ερευνούν ένα σπίτι στην Άιοβα όπου δολοφονήθηκε βάναυσα μια οικογένεια από άγνωστο δράστη το 1912. Φοβούνται ότι το πνεύμα του δολοφόνου στοιχειώνει το σπίτι.