Το τρένο των φαντασμάτων
Έιμι και Άνταμ ερευνούν τις φήμες για τη σατανική δραστηριότητα ενός πνεύματος σε ένα από τα παλαιότερα σπίτια του Κέιπ Κοντ. Και ανακαλύπτουν ένα πρωτοφανές πείραμα με φαντάσματα.