Αίμα στο νερό
Έιμι και Άνταμ στο Τενεσί ερευνούν το Χέιλς Μπαρ Νταμ, τοποθεσία που είχε καταραστεί κάποιος πολέμαρχος. Ο σημερινός ιδιοκτήτης φοβάται ότι ένα σατανικό πνεύμα θέλει να εκδικηθεί.