Σατανικός πανικός
Οι ερευνητές του υπερφυσικού Έιμι Μπρούνι και Άνταμ Μπέρι ερευνούν μια κατοικία στο Κονέτικατ η ιδιοκτήτρια της οποίας πιστεύει ότι ένα σατανικό πνεύμα απειλεί την οικογένειά της.