Σκιά θανάτου
Έιμι Μπρούνι και Άνταμ Μπέρι επισκέπτονται το σανατόριο Ουέιβερλι Χιλς στο Λούισβιλ, Κεντάκι. Το ζοφερό αυτό μέρος θεωρείται μία από τις πιο στοιχειωμένες τοποθεσίες στην Αμερική.