Το Επεισόδιο Όπου ο Νικ Συλλαμβάνεται
Το συνεργείο πρέπει να ετοιμάσει μια Chevelle για λειτουργία προκειμένου να προλάβει να συμμετάσχει σε μια μεγάλη έκθεση αυτοκινήτων στη Δυτική Ακτή.