Οικογενειακή Υπόθεση
Η οικογένεια Κίντιγκ εργάζεται για να δώσει στον πατέρα της Τσάριτι το καλύτερο δώρο της ζωής του για τη συνταξιοδότηση, μια Corvette του '57.