Νέα Σεζόν, Νέος Πονοκέφαλος
Ένα Ford Fairlane 500 του 1957 παίρνει ξανά ζωή με έναν αυθεντικό κινητήρα FE, προφυλακτήρες και πληροφορίες από τον Κέβιν.