Η Χώρα των 10.000 Αμαξιών
Ο Κέβιν και ο Ντέιβ ετοιμάζονται για τη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτων της Αμερικής στο Σεντ Πολ της Μινεσότα.