Και Πάλι στον Δρόμο
Ο Ντέιβ και ο Κέβιν πηγαίνουν στο Λόβλαντ του Κολοράντο, με την ελπίδα να κερδίσουν ένα βραβείο για δύο από τα αυτοκίνητα που έφτιαξε το συνεργείο.