Παθιασμένη σχέση
Ο Ματ βγαίνει και πάλι ραντεβού, όμως τον περιμένει μια έκπληξη! Τα πράγματα εξελίσσονται άσχημα όταν η Σερλίν αιφνιδιάζει τον Όστιν και τον Κρις.