Η Σερλίν απογοητεύεται όταν ο Όστιν δίνει στον Κρις το χριστουγεννιάτικο δώρο του. Το ηθικό της Τζανέλ τονώνεται όταν η Τίνα συναντά μια παλιά αγάπη.