Γιατί, γιατί, γιατί;!
Η Νία έρχεται στο πάρτι της Νάιλα ετοιμοπόλεμη. Ο Ματ ξέρει ότι η απόφασή του θα πληγώσει τη μαμά του. Η Τζανέλ και η Τίνα τσακώνονται για τη Φλόριντα.