Ο πρίγκιπας έφτασε
Η Τας αναγκάζεται να μοιραστεί τη δόξα με την πεθερά της Λόρι. Η Νάιλα προσπαθεί να κερδίσει τον Ντία, ενώ η Κέλι συμβουλεύει τον Ματ για τα ραντεβού.