Αδελφός εναντίον ξαδελφού
Ένταση επικρατεί όταν ο Τόνι αφήνει τον γιο του στον ξάδελφο Μάικ. Στην απόγνωσή του να βρει χρυσό, ο Πάρκερ θέτει σε λειτουργία το Ντομίνιον Κρικ.