Ο θησαυρός κάποιου άλλου
Ο Πάρκερ εξερευνά ένα ξεχασμένο τμήμα του Ντομίνιον Κρικ. Ο Ρικ διευρύνει τις φιλοδοξίες του. Ο Κέβιν χάνει εκσκαφέα και ένα μέρος των κερδών του.