Τα ταχυδακτυλουργικά του Πάρκερ
Ο Πάρκερ λειτουργεί τρίτη μονάδα καθαρισμού πρώτη φορά. Ο Τόνι χαρίζει στον Κέβιν νέο παιχνίδι. Ο ξάδελφος Μάικ κάνει λάθος και μια μονάδα καταρρέει.