Σε παχύ πάγο
Ο Πάρκερ έρχεται στο παγωμένο Ντομίνιονς Κρικ. Ο Κέβιν αντιμετωπίζει πλημμύρες που τον αναγκάζουν να αναζητήσει ένα σημαντικό εργαλείο.