Νεκροθάφτες
Ο χρόνος τελειώνει και ο Ντάστιν πρέπει να πάρει μια κρίσιμη απόφαση: θα συνεχίσει τις προσπάθειες στο Γουόλ ή θα εγκαταλείψει κάνοντας μια νέα αρχή.