Ύστατη προσπάθεια
Με ελάχιστα καύσιμα ο Ντάστιν θέλει πριν τον χειμώνα να φτάσει στον πυθμένα του Νάγκετ Κρικ. Είναι εξουθενωμένος, αλλά ίσως κάτι σώσει το μέλλον τους.