Καταστροφή κι ερήμωση
Μετά το ατύχημα, το πλήρωμα του Ντάστιν αντιμετωπίζει έλλειψη προμηθειών και δύσκολες συνθήκες, και αναζητά χρυσό για να διασφαλίσει το μέλλον του.