Αγάπη και πόλεμος
Για τον Ντάστιν και το πλήρωμά του η εξουθένωση και η έλλειψη χρυσού στο Γουόλ δοκιμάζουν τις αντοχές τους. Ο Ντάστιν πρέπει να πάρει δραστικά μέτρα.