Χωρίς την Τζέιν δεν κάνουμε τίποτα - Μέρος Α΄
Η νέα παίκτρια ταράζει τις ισορροπίες, με την Έμιλι να δείχνει στην Τζέιν Κίλτσερ τα κατατόπια. Ο Κρις Κέλι αντιμετωπίζει βλάβη σε εκσκαφέα.