Καταδυτική εκπαίδευση - Μέρος Β΄
Χωρίς τον Βέρνον, το πλήρωμα του Gold Ship μένει ρέστο. Το Myrtle παθαίνει βλάβη πάνω που θα ερχόταν το αφεντικό, ο Ντέιβ Γιανγκ, για την επιθεώρηση.