Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται - Μέρος 2ο
Αυτοκρατορίες χρυσού σε επική μάχη για το Νομ. Ο Μίστερ Γκολντ στοχεύει στις 3.000 ουγγιές, ενώ οι Κέλι εντυπωσιάζουν έναν νέο επενδυτή.