Άνεμοι κακοτυχίας - Μέρος Β΄
Οι αμφιλεγόμενες αποφάσεις του Κρις φέρνουν το Mistress στα όρια. Ο Μίστερ Γκολντ ρισκάρει, ψάχνοντας για χρυσό στο Κούπερ Γκαλτς.