Οι Τζέισον, Στιβ, Ντέιβ και Σάρι ερευνούν τις φήμες για πονηρά πνεύματα σε εργοστάσιο του Νιου Τζέρσι. Ένα επείγον ιατρικό περιστατικό απειλεί να ανατρέψει την έρευνά τους.