Το φάντασμα της φυλακής
Η ομάδα ερευνά αναφορές σχετικά με τη δραστηριότητα φαντασμάτων σε μια φυλακή εκτός λειτουργίας στη Νέα Υόρκη. Καλεί ενισχύσεις όταν τα σχέδια αποκαλύπτουν πόσο μεγάλη έκταση έχει.