Το φάντασμα του χειρούργου
Η ομάδα πηγαίνει στη Β. Καρολίνα όπου ερευνά υπερφυσικά φαινόμενα. Τρομακτικά φαντάσματα κάνουν το ζευγάρι των ιδιοκτητών να φοβάται για την ασφάλεια του αγέννητου παιδιού του.