Μην ενοχλείτε
Τζέισον, Στιβ, Ντέιβ και Σάρι επισκέπτονται ξενοδοχείο στην Πενσιλβάνια. Φήμες κάνουν λόγο για το φάντασμα μιας νύφης ενώ μυστηριώδεις επιθέσεις απειλούν το παραλίμνιο θέρετρο.